In veblag baray esteghlaly ha va kasaye ke taraf dar real madrid hastand
استقلال و رئال مادريد
 
 

 

کد خبر : 991403    زمان ارسال : شنبه 1391/09/11 10:39

 

رئال بااختلاف14امتيازهم ازکورس خارج نمي‌شود


سرمربي بارسلونا معتقد است که در صورتي که اختلاف امتياز رئال مادريد با صدر جدول به 14 برسد بازهم از کورس قهرماني خارج نخواهد شد.


 

تيتو ويلانووا پيش از بازي امشب تيمش مقابل اتلتيک بيلبائو در کنفرانس خبري حاضر شد و در پاسخ به اينکه آيا در صورتي که رئال مادريد امشب ببازد و اختلاف امتياز دو تيم 14 شود، از کورس قهرماني خارج خواهد شد، گفت: حتي با اختلاف 14 يا 16 امتياز هم رئال مادريد را از کورس قهرماني خارج نمي‌دانم. هم‌چنين امکان دارد که امشب اختلاف امتياز 8 شود و نه يازده. بايد منتظر ماند و ديد سرنوشت بازي‌هاي امشب چه مي‌شود.

به گزارش فارس،سرمربي بارسلونا تمايلي به تماشاي دربي ندارد و اظهار داشت: در آن زمان در کنفرانس خبري خواهم بود و مثل هميشه پس از آن شام مي‌خورم. برنامه‌اي براي تماشاي دربي ندارم.

وي با بيان اينکه ترجيح مي‌دهم روي بازي با اتلتيک تمرکز کنم، ادامه داد: در ابتداي فصل هرگز تصور نمي‌کردم بتوانيم چنين فاصله‌اي با رئال مادريد داشته باشيم. مهم‌ترين مسئله اين است که روي مسابقه خودمان تمرکز کنيم که ديدار واقعاً سختي خواهد بود.

ويلانووا در خصوص جايزه توپ طلا نيز خاطرنشان کرد: فکر نمي‌کنم حواس بازيکنان با توپ طلا پرت شده باشد. البته خوشحاليم که اينيستا و مسي يک بار ديگر در فهرست برترين‌ها قرار گرفتند.

سرمربي بارسلونا در پاسخ به اينکه ميان اينيستا و مسي کدام را انتخاب مي‌کند، افزود: هر دو شايستگي دريافت توپ طلا را دارند. هرکدام از آنها که اين عنوان را کسب کند، بسيار خوشحال خواهم شد.

وي در خصوص مربياني که نامزد انتخاب به عنوان مربي سال شده‌اند، نيز گفت: در سطح باشگاهي گوارديولا سزاوار کسب اين جايزه است. دل بوسکه نيز قهرمان اروپا و قهرمان جام‌جهاني شده است.

ويلانووا در خصوص لورنته نيز تصريح کرد: نمي‌خواهم درباره قراردادها صحبت کنم. اکنون زمان مناسبي براي فکر کردن به بازيکناني که مي‌خواهيم فصل بعد به خدمت بگيريم نيست. هرچند لورنته به اندازه کافي خوب هست که براي هر تيم اروپايي بزرگي بازي کند.

 



شنبه 11 آذر 1391برچسب:, :: 14:54 ::  نويسنده : Hosein-z

 
کد خبر : 991417    زمان ارسال : شنبه 1391/09/11 12:32

عمران‌زاده:

هواداران استقلال جدايي‌ام را جدي نگيرند


مدافع تيم استقلال در واکنش به معاوضه‌اش با احمد جمشيديان گفت: از شنيدن اين مسئله تنها خنده‌ام مي‌گيرد.


 

حنيف عمران‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در خصوص شايعه جدايي‌اش از استقلال و معاوضه با احمد جمشيديان اظهار داشت: از شنيدن چنين خبري خنده‌ام مي‌گيرد و فقط مي‌توانم چنين چيزي را در خصوص جدايي‌ام از استقلال بگويم.

وي تأکيد کرد: هواداران استقلال اين موضوع را جدي نگيرند چون عده‌اي هستند که با من مشکل دارند و هرچند وقت يک بار اين مسائل را مطرح مي‌کنند که به نوعي خود را خالي کنند. زماني در خصوص منشوري بودنم مي‌نوشتند و حالا هم از جدايي من خبر مي‌دهند.

مدافع تيم استقلال در خصوص اينکه آيا با اين تيم به رشت سفر مي‌کند يا خير گفت: جا دارد از زحمات دکتر نوروزي تشکر کنم که در اين بين او و همکارانش زحمات زيادي براي من کشيدند. خوشبختانه شرايطم بهبود پيدا کرده ولي سفرم به رشت به همراه استقلال به نظر کادر پزشکي بستگي دارد و آنها نظر نهايي خود را به سرمربي تيم اعلام خواهند کرد.

ديدار تيم‌هاي داماش و گيلان و استقلال روز دوشنبه در ورزشگاه شهيد عضدي رشت برگزار خواهد شد.



 
کد خبر : 991376    زمان ارسال : جمعه 1391/09/10 20:45

 

ليست 19 نفره رئال براي دربي مادريد


کاکا هم پس بازي نکردن برابر آلکويانو در چارچوب مسابقات جام حذفي بار ديگر به ليست برگشته اما سوپرايز اصلي اين ليست خوزه رودريگز بازيکن 17 ساله آکادمي رئال مادريد است


ژوزه مورينيو سرمربي جنجالي و موفق  تيم فوتبال رئال مادريد ليست 19 نفري خود را براي بازي حساس شنبه شب برابر اتلتيکومادريد  را انتخاب کرد.اسين و مارسلو وآلبيول به همراه گونزالو هيگواين به علت مصدومييت از ليست خط خوردند .کاکا هم پس بازي نکردن برابر آلکويانو در چارچوب مسابقات جام حذفي بار ديگر به ليست برگشته اما سوپرايز اصلي اين ليست خوزه رودريگز بازيکن 17 ساله آکادمي رئال مادريد است.اين بازيکن جوان و خوش آتيه در ديدار چهارشنبه شب تيمش  برابر آلکويانو نمايشي فوق العاده از خود ارائه داد و با پاس هاي بلند و کوتاه خود خلا ژابي آلونسو را به خوبي پر کرد.اگر چه احتمال بازي کردن رودريگز  در دربي مادريد پايين به نظر مي رسد اما مورينيو با اين انتخاب نشان داد چندان هم با مساله جوان گرايي مخالف نيست.ليست کامل بازيکنان به شرح زير است
 



دروازه بان ها : کاسياس - آدان - خسوس

مدافعان : آربلوا - راموس - واران - پپه- کارواليو - کوئنت رائو

هافبک ها :مودريچ - ژابي- کاکا - اوزيل -خديرا - خوزه رودريگز- کايخون

مهاجمان :رونالدو - بنزما - دي ماريا



جمعه 10 آذر 1391برچسب:, :: 23:10 ::  نويسنده : Hosein-z

 

کد خبر : 991374    زمان ارسال : جمعه 1391/09/10 20:33

 

پيشنهاد دورتموند و سلتيک براي انصاري فرد


کريم انصاري فر مهاجم جوان تيم پرسپوليس از سه تيم اروپايي پيشنهاد هايي را دريافت کرده است


 

کريم انصاري فر مهاجم جوان تيم پرسپوليس از سه تيم اروپايي پيشنهاد هايي را دريافت کرده است. به نقل از سايت استار اين سه تيم حاکي اند از دورتموند آلمان, سلتيک اسکاتلند و همچنين استويا بخارست روماني. بايد ديد اين پيشنهاد ها تا چه حد جدي است و آيا انصاري فر مي تواند پيشنهاد تيمي مانند دورتموند يا سلتيک را رد کند يا خير؟! انصاري فر در اين فصل از رقابت هاي ليگ برتر تا هفته ي شانزدهم 5 گل براي پرسپوليس به ثمر رسانده است

 



جمعه 10 آذر 1391برچسب:, :: 17:5 ::  نويسنده : Hosein-z

 

کد خبر : 991327    زمان ارسال : جمعه 1391/09/10 11:36

 

عنايتي و جمشيديان به استقلال نزديک شدند


به گفته مديرعامل باشگاه استقلال بازيکنان تيم‌هاي مس کرمان و سپاهان به حضور در جمع آبي‌پوشان نزديک شدند.


 

با نزديک شدن به نيم فصل رقابت‌هاي ليگ برتر و آغاز زمان نقل و انتقالات ميان فصل شايعه حضور بازيکنان در تيم‌هاي مختلف به خصوص استقلال و پرسپوليس به گوش مي رسد.

بر همين اساس علي فتح‌الله‌زاده، مديرعامل باشگاه استقلال در خصوص موضوع خريد بازيکنان جديد براي آبي‌پوشان در نيم فصل دوم ليگ برتر به خبرنگار فارس گفت: با رايزني‌هايي که انجام داديم، يک بازيکن خارجي از هفته آينده به تمرينات استقلال اضافه مي‌شود. فعلاً در خصوص مليت اين بازيکن و نام او حرفي نخواهم زد تا حضور وي در ايران قطعي شود، فقط همين اندازه بگويم که اين بازيکن با فردي که نامش را رسانه‌ها منتشر کرده‌اند، تفاوت دارد.

وي در خصوص حضور بازيکنان ليگ برتري در استقلال در نيم فصل دوم گفت: دو سه بازيکن را مدنظر داريم که مقدمات کار آنها براي پيوستن به استقلال انجام شده و مشکلي براي انتقال آنها به تيم نخواهيم داشت.

مديرعامل استقلال در خصوص نام اين نفرات يادآور شد: پس از اضافه کردن عباس محمدرضايي به ترکيب تيم، بيشتر نظرمان روي احمد جمشيديان و رضا عنايتي هست. پس از اينکه حضور بازيکن خاجي در تمرينات را قطعي کرديم، به دنبال نهايي کردن کار داخلي‌ها هستيم.

وي در پايان گفت: در مجموع احتمالاً با حضور نفرات خارجي حدود چهار پنج بازيکن براي نيم فصل دوم به استقلال اضافه خواهند شد.

 



جمعه 10 آذر 1391برچسب:, :: 15:57 ::  نويسنده : Hosein-z

 
کد خبر : 991352    زمان ارسال : جمعه 1391/09/10 15:02

 

استقلال يکشنبه به رشت مي‌رود


کاروان تيم استقلال عصر روز يکشنبه به رشت خواهد رفت.


 

به گزارش سايت رسمي باشگاه استقلال،اعضا تيم استقلال براي بازي مقابل داماش ساعت 17:30 روز يکشنبه تهران را به مقصد رشت ترک خواهند کرد. آبي پوشان در هتل صدا و سيماي رشت مستقر خواهند شد. تيم استقلال از ساعت 15:30 روز دوشنبه از هفته هفدهم ليگ برتر به مصاف تيم داماش مي رود. قرار است،کاروان استقلال ساعت 19:30 همان روز به تهران مراجعت کند.



جمعه 10 آذر 1391برچسب:, :: 11:22 ::  نويسنده : Hosein-z

 

کد خبر : 991315    زمان ارسال : جمعه 1391/09/10 10:18

 

خوزه مورينيو سرمربي منچسترسيتي مي شود


"خوزه مورينيو" آماده است تا فصل آينده هدايت تيم فوتبال منچسترسيتي را بر عهده بگيرد.


 

به گزارش مهر، "روبرتو مانچيني" پس از حذف از رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا اکنون وضعيت مساعدي در من‌سيتي ندارد و سرمربي رئال مادريد نامزد جانشيني وي در اين تيم ليگ برتري است.

مانچيني قرارداد خود را تا سال 2017 با منچسترسيتي تمديد کرده اما "شيخ منصور" مالک سيتي وسوسه شده مورينيو را به اين تيم بياورد.

بر پايه گزارش سان، "خورخه مندس"، مدير برنامه هاي مورينيو، به تازگي با "تکسيکي بگيرستين، مدير ورزشي منچسترسيتي در پرتغال ملاقات کرده است. با اينکه مورينيو چهار سال ديگر با رئال مادريد قرارداد دارد اما احتمالا ترجيح مي دهد به جاي حضور در پاريسن ژرمن فرانسه به منچسترسيتي بپيوندد.

 



جمعه 10 آذر 1391برچسب:, :: 11:18 ::  نويسنده : Hosein-z

 
کد خبر : 991316    زمان ارسال : جمعه 1391/09/10 10:21

جنجال‌هاي بازيکن جنجالي

آنچه ديشب در 90 گذشت


برنامه 90 اين هفته در حالي با ذکر خاطره بازي تاريخي ايران و استراليا پخش شد که اين برنامه تا پايان تحت تاثير صحبت‌هاي جنجالي ابراهيم تهامي قرار داشت.


 

برنامه 90 اين هفته که در روز غير تخصصي‌اش پخش شد، ابتدا با اشاره کوتاه به ديدار تاريخي ايران با استراليا که منجر به صعود تيم ملي به جام جهاني 98 فرانسه شد دقايقي را ميزبان ابراهيم تهامي بود. تهامي يکي از بازيکنان تيم ملي فوتبال در بازي ايران و استراليا بود.

شايد جذاب ترين قسمت برنامه اين هفته همين شروع جنجالي اش بود؛ جنجالي از اين جهت که صحبت‌هاي تهامي تا پايان برنامه با واکنش‌هاي زيادي از سوي افراد مختلف روبرو شد که به گفته مجري برنامه تلفن‌هاي برنامه 90 را پشت سر هم به صدا در مي‌آوردند.

مهمترين صحبت تهامي در برنامه ديشب اين بود که او آرزو داشت که در بازي با استراليا در ترکيب ثابت تيم ملي قرار داشته باشد اما در آخرين لحظه فردي از تهران با کادر فني تماس گرفته و او را از ليست خارج کرده است.

او همچنين گفت که به نظرش نعيم سعداوي آن روز نبايد به ميدان مي‌رفت.

تهامي همچنين از درگيري لفظي دايي و خداداد عزيزي بر سر ميز شام در روز پيش از بازي خبر داد و درباره صحنه گل دوم که پا به پاي عزيزي به سمت دروازه استراليا يورش برد، گفت: دروازه جلوي من خالي بود و اگر من در آن صحنه جاي خداداد بودم به بازيکن کناري پاس مي‌دادم و خودم مستقيما شوت نمي زدم.

بازيکن آباداني اسبق تيم ملي بار ديگر به انتقاد از اتفاقات آن سال پرداخت و گفت: از کل کساني که در بازي با استراليا حضور داشتند فقط من به جام جهاني نرفتيم. مثلا بهنام سراج يا علي لطيفي حقشان نبود که به جام جهاني بروند. حتي بازيکني بود که گچ پايش را باز کردند و او را با خود بردند و از او استفاده هم نکردند. اگر من بودم ايران حتما از گروهش صعود مي‌کرد.

او گفت: مسئله اين است که در آخرين سفر تيم ملي به هنگ کنگ به من گفتند جايي رفته‌ام که نبايد مي رفتم و به همين دليل مرا خط زده‌اند. آن جايي که از آن سخن مي‌گويند من و ميناوند با هم رفتيم. ميناوند داخل رفت و من در آستانه در ماندم. اگر رفتن به آنجا اشکال داشت چرا مهرداد به جام جهاني رفت ولي من نرفتم.

اين صحبت تهامي در ميانه‌هاي برنامه با واکنش شديد ميناوند روبرو شد که درپيامي به برنامه 90 گفته بود که تهامي نبايد اين چنين حرف مي‌زد که باعث شود دل خانواده‌اش بلرزد و همچنين گفت که تهامي بايد باوجدان تر صحبت مي‌کرد.

تهامي در آخرين بخش صحبت‌هايش گفت: مطمئن باشيد کساني که باعث شدند من به جام جهاني نروم را نه در اين دنيا و نه در دنياي ديگر نخواهم بخشيد حتي اگر از من حلاليت بخواهند.

برنامه 90 در ادامه گزارش جالبي از حضور يک بازيکن در ليگ برتر پخش کرد که با استفاده از مدارک معافيت پزشکي برادرش در تيم پيکان بازي مي‌کند.

به دليل آن که فدراسيون فوتبال ايران به عنوان برترين فدراسيون سال آسيا انتخاب شد برنامه 90 با علي کفاشيان که هم اکنون در مالزي به سر مي‌برد ارتباط تلفني برقرار کرد تا درباره اين اتفاق مهم با وي صحبت کند.

کفاشيان در اين رابطه گفت: معيارهايAFC براي انتخاب برترين فدراسيون مواردي مانند برگزاري مسابقات پايه، چشم اندازهاي استاني، آموزش ها و سمينارهاست که هر کدام ضوابط خاص خود را دارد. مطمئنا فدراسيون کشوري مانند ژاپن که 25 سال است که هزينه‌هاي زيادي در فوتبال انجام مي‌دهد برخي از کارهايي را که ما انجام داده‌ايم انجام نداده است که به عنوان برتر انتخاب نشده است. ما در برخي فعاليت‌ها نسبت به کشورهاي ديگر واقعا جلو هستيم.

در ادامه حاشيه‌هاي پيش از ديدار پرسپوليس با ملوان پخش شد و نيز صحبت‌هاي سعيد شيريني سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس در انتقاد به مسئولان باشگاه ملوان پخش شد که معتقد بود آنها با صحبت‌هاي خود پيش از مسابقه و اهداي هديه به مهدي مهدوي کيا عليه پرسپوليس جنگ رواني راه انداخته و اقدام غير حرفه‌اي انجام دادند.

در واکنش به پخش اين گزارش صادق درودگر، مدير عامل باشگاه ملوان روي خط برنامه آمد و با انتقاد شديد از سرپرست باشگاه پرسپوليس و مدير عامل اين تيم، با لحني کاملا غير دوستانه گفت: آدم‌هايي که در زندگي‌شان فقط برخورد فيزيکي را ياد گرفته‌اند و با کار فرهنگي بيگانه اند وقتي از کسي تقدير مي‌شود ناراحت مي‌شوند چون خودشان اين کار را بلد نيستند.

وي در ادامه با تمجيد از مالک باشگاهش گفت: بايد از آقاي هدايتي تشکر کنيم که در فوتبال هزينه مي‌کند و نيز به هر کس که براي کشور افتخار آفريني مي‌کند و در رقابت‌هاي المپيک مدال کسب مي‌کند هديه مي‌دهد.

مجري برنامه 90 در واکنش به اين صحبت درودگر از او پرسيد که آقاي هدايتي چرا به جاي هديه دادن به بازيکنان تيم‌هاي ديگر و رشته‌هاي ديگر پول طلبکاران باشگاه استيل آذين را نمي‌دهد.

در ادامه اين صحبت‌ها تعداد زيادي از بازيکنان و کادر فني سابق استيل آذين که از اين باشگاه طلب داشتند با برنامه تماس گرفتند و اعلام کردند که طلبشان هنوز وصول نشده است. يکي از اين افراد هومن افاضلي بود که گفت: من هرگاه از جايي بيرون مي‌روم ديگر درباره‌اش صحبت نمي‌کنم اما حالا مجبورم که درباره استيل آذين حرف بزنم. ماشالله آقاي هدايتي زورش زياد است ولي من يک مربي معمولي‌ام. قرارداد من با اين تيم 150 ميليون تمان بود که کميته انضباطي راي داد که حق و حقوقم تا زماني که در اين تيم بوده‌ام پرداخت شود ولي متاسفانه چنين اتفاقي رخ نداد.

سوالي که برنامه 90 در اين هفته از بينندگانش پرسيد اين بود که به نظر آنها تيم ملي فوتبال در پايان رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني در چه جايگاهي قرار مي‌گيرد. از بين بيش از يک ميليون شرکت کننده در اين مسابقه 51 درصد به حضور تيم ملي در پلي آف راي دادند، 29 درصد اعتقاد داشتند که تيم ملي مستقيما به جام جهاني صعود مي‌کند و 20 درصد هم به حذف تيم ملي راي دادند.



پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:, :: 23:11 ::  نويسنده : Hosein-z

 

  • جدول ليگ قهرمانان اروپا گروه D
  • امتیاز
  • بازیها
  •     تیم
  • 11
  • 5
  • بروسيادورتموند
  • 1
  • 8
  • 5
  • رئال مادريد
  • 2
  • 4
  • 5
  • آژاكس
  • 3
  • 3
  • 5
  • منچسترسيتي
  • 4
 

end-table

 

مشاهده جدول کامل ليگ قهرمانان اروپا گروه D

 


پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:, :: 22:37 ::  نويسنده : Hosein-z

 

  • جدول ليگ برتر جام خليج فارس
  • امتیاز
  • بازیها
  •     تیم
  • 31
  • 16
  • استقلال
  • 1
  • 30
  • 16
  • سپاهان
  • 2
  • 26
  • 16
  • فولاد
  • 3
  • 26
  • 16
  • ملوان
  • 4
  • 26
  • 16
  • راه آهن
  • 5
  • 25
  • 16
  • تراکتورسازي
  • 6
  • 25
  • 16
  • سايپا
  • 7
  • 24
  • 16
  • فجر سپاسي
  • 8
  • 23
  • 16
  • مس
  • 9
  • 22
  • 16
  • نفت تهران
  • 10
  • 21
  • 16
  • پرسپوليس
  • 11
  • 20
  • 16
  • صباي قم
  • 12
  • 19
  • 16
  • داماش گيلان
  • 13
  • 19
  • 16
  • پيکان
  • 14
  • 16
  • 16
  • آلومينيوم
  • 15
  • 13
  • 16
  • ذوب آهن
  • 16
  • 10
  • 16
  • نفت آبادان
  • 17
  • 8
  • 16
  • گهر دورود
  • 18
 

end-table

 


آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال و رئال مادريد و آدرس esteghlal84.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 54
بازدید کل : 22301
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1


http://www.varzesh3.com/livescores.do