In veblag baray esteghlaly ha va kasaye ke taraf dar real madrid hastand
استقلال و رئال مادريد
 
 
یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, :: 23:35 ::  نويسنده : Hosein-z

 
کد خبر : 991605    زمان ارسال : يکشنبه 1391/09/12 22:37

آبي‌پوشان با اتوبوس به رشت مي‌روند؛

بازي استقلال و داماش سه‌شنبه برگزار مي‌شود


ديدار تيم‌هاي استقلال و داماش با 24 ساعت تعويق روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد.


 

بعد از لغو پرواز استقلالي‌ها براي سفر به رشت به منظور انجام ديدار با داماش گيلان به علت شرايط نامساعد جوي در استان گيلان، غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با فارس تصريح کرد که استقلالي‌ها زمان کافي براي سفر به رشت از طريق زميني دارند و هر طور شده بايد خود را به محل برگزاري مسابقه برسانند و اين ديدار در زمان اعلام شده برگزار خواهد شد.

البته مدتي نگذشت که رئيس سازمان ليگ فدراسيون فوتبال نظرش را تغيير داد و در گفت‌وگويي تازه عنوان کرد: باتوجه به اينکه در شرايط فعلي کاروان تيم استقلال نمي‌تواند تا بامداد فردا وارد شهر رشت شود و زمان کافي براي استراحت پيش از ديدار با داماش را ندارند، به صديقي نماينده سازمان ليگ اعلام کرديم در صورت تائيد اين مسئله، مسابقه داماش با استقلال با 24 ساعت تاخير برگزار شود.

البته اين اتفاق در حالي رخ داد که برخي از مسئولان باشگاه استقلال از پرواز اين تيم به سمت رشت در صبح فردا خبر دادند،اما اين موضوع نيز خيلي زود تکذيب شد و نقل قول‌هاي ضدونقيض ادامه پيدا کرد. طبق آخرين اظهارات يکي از مسئولان باشگاه اين تيم ساعت 9 صبح فردا از طريق زميني عازم رشت مي‌شود و اين ديدار با 24 ساعت تأخير در روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد.

به نظر مي‌رسد اين تصميم هنوز قطعي نباشد و شايد شاهد تصميمي جديد از سوي مسئولان سازمان ليگ باشيم.

بهروان در گفت‌وگوي تازه خود با فارس قطعي بودن اين تصميم را تأييد نکرد و عنوان کرد: چنين مواردي در قانون پيش‌بيني شده است و اگر ناظر اين ديدار اين موارد را تأييد کند اين ديدار با 24 ساعت تأخير برگزار خواهد شد. اما اين موضوع هم هنوز قطعي نيست و در صورت محرز شدن شرايط ،مسابقه به تعويق خواهد افتاد.



یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, :: 21:8 ::  نويسنده : Hosein-z

 
کد خبر : 991596    زمان ارسال : يکشنبه 1391/09/12 19:41

بهروان : استقلالي‌ها زميني به رشت بروند

بازي داماش و استقلال لغو نمي‌شود


رئيس سازمان ليگ فوتبال کشورمان گفت: صحبت‌هايي در خصوص لغو پرواز استقلالي‌ها به رشت شنيده‌ام اما اين دليلي نمي‌شود که بازي اين تيم لغو و يا به تعويق بيفتد.


 

غلامرضا بهروان در خصوص لغو پرواز استقلالي‌ها به رشت و احتمال تعويق اين بازي، اظهار داشت: صحبت‌هايي را در اين خصوص شنيده‌ام اما اين دليلي نمي‌شود که بازي استقلال و داماش لغو و يا به تعويق بيفتد.

وي افزود: استقلالي‌ها بايد تلاش کنند خود را از مسير زميني و با اتوبوس به رشت برسانند، چون اين موضوع جزئي از قانون است و اگر پرواز صورت نگرفت بالاخره بايد تلاش براي رفتن به صورت زميني انجام شود.



یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, :: 18:17 ::  نويسنده : Hosein-z

 
کد خبر : 991570    زمان ارسال : يکشنبه 1391/09/12 15:52

 

برنامه بکام براي انتقال مسي و رونالدو به MLS


کاپيتان پيشين تيم ملي فوتبال انگليس علاقمند است 2 ستاره حال حاضر فوتبال جهان را به ليگ حرفه‌اي آمريکا ببرد.


 

 ديويد بکام که روز گذشته پس از قهرماني در MLS Cup با فوتبال در ليگ حرفه‌اي آمريکا خداحافظي کرد، به دنبال چالش جديدي در زندگي ورزشي خود است و بارها نيز علاقمندي خود را براي حضور در ليگ کشوري ديگر اعلام کرده است.


باشگاه‌هاي فرانسوي موناکو و پاري سن ژرمن، کويينز پارک رنجرز در ليگ برتر انگليس، تيم‌هايي از باشگاه‌هاي برزيل و استراليا نيز آمادگي خود را براي جذب هافبک پيشين منچستريونايتد و رئال مادريد اعلام کرده‌اند.


به گزارش فارس و به نقل از نشريه ميرر، دان گاربر، عضو هيئت اجرايي ليگ حرفه‌اي آمريکا،‌ اکنون که مي‌بيند برنامه‌هاي بکام براي خروج از MLS قطعي شده، به دنبال آوردن ساير بازيکنان بزرگ به اين ليگ است.


اين موضوع شبيه به دهه 70 ميلادي است. جايي که بازيکناني مانند پله، کارلوس آلبرتو، فرانتس بکن باوئر و جورج بست سال‌هاي پاياني فوتبال خود را در ليگ آمريکا گذراندند.


گاربر در اين راه از بکام کمک گرفته و معتقد است او مي‌تواند بازيکنان بزرگ و ستاره در فوتبال جهان را براي حضور در ليگ آمريکا اغوا کند. از اين رو بکام براي حضور ستارگاني مانند ليونل مسي و کريستيانو رونالدو در ليگ آمريکا فعاليت خواهد کرد.


بکام که بارها از علاقه خود براي باشگاه‌داري در ليگ آمريکا پرده برداشته، ممکن است با حضور در باشگاه‌ نيويورک کازمز بازيکنان بزرگ فوتبال جهان را براي حضور در تيمش اغوا کند.


 



یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, :: 15:42 ::  نويسنده : Hosein-z

 
کد خبر : 991541    زمان ارسال : يکشنبه 1391/09/12 14:00

 

احتمال لغو ديدار پرسپوليس - تراکتورسازي


وحيد نوروزي مشاور محيط زيست معاون حمل و نقل و ترافيک شهر تهران با توجه به وضعيت غيربهداشتي کيفيت هواي تهران از ضرورت لغو ديدار فردا خبر داد.


 

وحيد نوروزي نماينده شهرداري تهران در کارگروه آلودگي هوا در گفت‌وگو با سايت ورزش سه از ضرورت لغو ديدار دوشنبه پرسپوليس و تراکتورسازي در ورزشگاه آزادي تهران با توجه به حضور پرتعداد تماشاگران و وضعيت ناسالم هواي تهران خبر داد.

وي افزود نخستين جلسه کميته هماهنگي اضطراري آلودگي هواي تهران ديروز تشکيل شد و موضوع برگزاري اين ديدار مطرح شد ولي در مورد تعطيلي قطعي اين ديدار تصميم مشخصي گرفته نشد واي ما اصرار داريم با توجه وضعيت ناسالم هوا به ويژه در غرب تهران اين ديدار لغو گردد.



با توجه به گزارش هواشناسي و پيشبيني هاي صورت گرفته تا پايان روز سه شنبه شرايط ناسالم هواي تهران پايدار خواهد ماند.

از نظر بهداشتي فعاليت سنگين ورزشي و حضور طولاني در اين شرايط رفتار پرخطري محسوب ميشود. 



یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, :: 15:7 ::  نويسنده : Hosein-z

 
کد خبر : 991553    زمان ارسال : يکشنبه 1391/09/12 14:26

 

2 خبر کوتاه از آبي‌پوشان


دو بازيکن تيم فوتبال استقلال اين تيم را در سفر به رشت همراهي نخواهند کرد.


 

    تيم استقلال دو بازيکن خود را به دليل آسيب‌ديدگي در ديدار با داماش در اختيار ندارد.


حنيف عمران‌زاده و هاشم بيک‌زاده دو بازيکني هستند که به دليل مصدوميت تيم استقلال را در سفر به گيلان و در ديدار مقابل داماش همراهي نخواهند کرد.


 به گزارش فارس، همچنين پژمان منتظري تنها نماينده آبي‌پوشان در تيم اعزامي به مسابقات غرب آسيا خواهد بود و بقيه بازيکنان ملي‌پوش استقلال در تعطيلات نيم فصل به استراحت خواهند پرداخت و يا در تمرينات خود شرکت مي کنند.


ديدار تيم‌هاي داماش و استقلال فردا ساعت 15:15 برگزار مي شود.


 



یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, :: 15:1 ::  نويسنده : Hosein-z

 
کد خبر : 991482    زمان ارسال : يکشنبه 1391/09/12 00:55

هفته چهاردهم لاليگا

جشنواره گل بارسلونا مقابل بيلبائو در نيوکمپ


تيم فوتبال بارسلونا موفق شد در هفته چهاردهم لاليگا پيروزي پرگلي را مقابل اتلتيک بيلبائو بدست آورد.


 

بارسلونا که مقتدرانه صدرنشيني لاليگا را در اختيار دارد در هفته چهاردهم ليگ اسپانيا در نيوکمپ به مصاف اتلتيک بيلبائو رفت و با نتيجه 5 بر يک جشنواره گل راه انداخت.

در اين بازي باز هم ليونل مسي 2 گل در دقايق 25 و 70 به ثمر رساند و جرارد پيکه 23، آدريانو 45 و فابرگاس 57 ديگر گل‌هاي بارسا را به ثمر رساندند.

تک گل بيلبائو هم توسط ايباي گومز 66 زده شد.

شاگردان ويلانووا با اين پيروزي 40 امتيازي شدند و همچنان دست نيافتي در صدرجدول لاليگا هستند.

بيلبائو هم با اين باخت در رده چهاردهم قرار دارد.



*ساير نتايج برگزار شده به شرح زير است:

ختافه يک - مالاگا صفر

گل: لوپو 57

اخراج: کاسترو از ختافه

والنسيا 2 - سوسيداد 5

گل‌ها: سولدادو 2 و 73 براي والنسيا، به‌لا 44، گونزالس 55، ايفران 64، آگيره 83 و ولا پنالتي 90

اخراج: جوناس از والنسيا

 



یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, :: 6:29 ::  نويسنده : Hosein-z

 
کد خبر : 991483    زمان ارسال : يکشنبه 1391/09/12 04:01

 

رئال پيروز دربي مادريد در سانتياگو برنابئو


تيم فوتبال رئال مادريد با عبور از سد اتلتکيو مادريد، فاصله يازده امتيازي اش با بارسونا را حفظ کرد.


 

شب گذشته در ادامه بازي هاي هفته چهاردهم لاليگا، رئال مادريد در خانه خود 2 بر صفر اتلتيکو مادريد را شکست داد.
 



نيمه اول اين مسابقه، با ضربه آزاد زيباي کريس رونالدو، 1 بر صفر به سود رئال به پايان رسيد.



در نيمه دوم، رئال مادريد عيار تهاجمي بازي خود را افزايش داد و در دقيقه 66، مسعود اوزيل با پاس کريس رونالدو، رئال را دو بر صفر پيش انداخت.



مهمترين حادثه بازي در ادامه، ضربه آزاد سهمگين کريس رونالدو در دقايق پاياني بود که به تير افقي دروازه برخورد کرد و گل نشد.



رئال مادريد با اين برد، با 29 امتياز کماکان در رده سوم جدول لاليگا قرار دارد و اتلتيکو مادريد نيز با 34 امتياز تيم دوم لاليگاست.



شنبه 11 آذر 1391برچسب:, :: 19:21 ::  نويسنده : Hosein-z

 
کد خبر : 991443    زمان ارسال : شنبه 1391/09/11 15:57

خوروش:

معاوضه جمشيديان باعمران‌زاده درحدحرف است


سرپرست فوتبال سپاهان گفت:‌ خبر معاوضه جمشيديان با عمرانزاده در حد حرف است.


 

رسول خوروش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مورد معاوضه جمشيديان با عمران‌زاده و حسيني با زنيدپور گفت: اين صحبت ها در حد حرف و شايعه است، جمشيديان را مي‌خواهيم حفظ کنيم اما خودش مصاحبه مي‌کند و مي‌گويد قصد رفتن دارد. اين بازيکن با ما قرارداد دارد و نمي‌تواند جايي برود.

وي افزود: رفتن زنيدپور قطعي است، او هنوز باشگاه جديدش را به ما معرفي نکرده است، ما هم قصد داريم در نيم‌فصل بازيکناني را جذب کنيم البته چون هنوز فصل نقل و انتقالات فرا نرسيده از لحاظ قانوني درست نيست که بگوييم چه بازيکني را مي‌خواهيم.

وي در مورد مسئله حسن اشجاري و هادي تأميني که در تمرينات سپاهان شرکت نمي کنند، تأکيد کرد: اين دو بازيکن در حال حاضر بلاتکليف هستند. تاميني به خاطر بازي نکردن اعتراض کرده بود قبل از بازي با آلومينيوم اين دو بازيکن با رحيمي مديرعامل باشگاه جلسه‌اي خواهند داشت تا سرنوشت نهايي آنها مشخص شود.

خوروش در مورد اينکه آيا در نيم‌فصل به اردو خواهند رفت، عنوان کرد: به دليل اينکه در نيم فصل براي ما در جام حذفي بازي گذاشته‌اند نمي‌توانيم به اردو برويم و کار خود را در اصفهان دنبال مي‌کنيم.



شنبه 11 آذر 1391برچسب:, :: 15:35 ::  نويسنده : Hosein-z

 

کد خبر : 991437    زمان ارسال : شنبه 1391/09/11 14:59

 

نرسيدن رونالدو، کاکا و په‌په به اتوبوس رئال


سرمربي پرتغالي رئال مادريد دستور داد اتوبوس تيم بدون حضور ستارگانش براي دربي امشب مادريد راهي هتل شود.


 

5 نفر از ستارگان رئال مادريد که نتوانستند به اتوبوس اين تيم برسند، مجبور شدند خود را با وسيله ديگري به ورزشگاه برسانند.

ژوزه مورينيو به راننده اتوبوس رئال مادريد دستور داد بدون حضور مردان کليدي‌اش که سر وقت در محل اعزام اتوبوس حاضر نشده بودند، حرکت کند. اين تيم امشب در دربي شهر مادريد در سانتياگو برنابئو ميزبان اتلتيکو مادريد است.

به اين بازيکنان گفته شده بود که ساعت 20:45 پيش از عزيمت به هتل در سانتياگو برنابئو باشند؛ اما کريستيانو رونالدو، کاکا، فابيو کوئنترائو، په‌په و آلوارو آربلوا همگي به دليل گير افتادن در ترافيک نتوانستند خودشان را به موقع برسانند.

سرمربي پرتغالي ترجيح داد بدون حضور آنها راهي شود و 5 ستاره مادريد با اتومبيل آلوارو آربلوا توانستند کمي ديرتر خودشان را به محل تمرين برسانند.

رئال مادريد امشب در سانتياگو برنابئو ميزبان حريف همشهري اش در «ال دربي مادريلنو» است و سرمربي سابق اينتر 19 بازيکن را براي اين بازي انتخاب کرده است.

قوهاي سپيد با 8 امتياز اختلاف در تعقيب شاگردان سيمئونه هستند؛ اين در حالي است که تيم ميزبان در يازده بازي از سيزده مسابقه خود در اين فصل لاليگا به پيروزي رسيده است. در مقابل شاگردان مورينيو شروع کندي در اين مسابقات داشته‌ا‌ند و 8 بار طعم پيروزي را در اين فصل از لاليگا چشيده‌اند.

 



شنبه 11 آذر 1391برچسب:, :: 15:12 ::  نويسنده : Hosein-z

 

کد خبر : 991426    زمان ارسال : شنبه 1391/09/11 13:15

 

منوتي: مسي از مريخ آمده است


سرمربي سابق آرژانتين و بارسلونا مسي را يک مريخي دانست.


 

چزاره لوئيس منوتي در خصوص هم‌وطن خود در بارسلونا گفت: ليونل مسي از مريخ آمده است. موفقيت‌هايي که او کسب کرده باورنکردني است. وقتي او در اوج آمادگي است فهم کارهايي که انجام مي‌دهد غيرممکن است. هرگز نديده‌ام او بدبازي کند.

به گزارش فارس،وي در خصوص جايزه توپ طلا اظهار داشت: هيچ ترديدي براي اينکه چه کسي بهترين بازيکن دنيا است ندارم. اگر اينيستا اين جايزه را ببرد، او هم شايستگي آن را دارد؛ اما از نظر من مسي بهترين است.

منوتي ادامه داد: فاصله بين مسي و کريستيانو بسيار زياد است. اينيستا بيشتر به کار تيمي مي‌پردازد اما نمي‌دانم مسي چطور توانسته اين قدر گل بزند. بازي او جذاب است.

وي خاطرنشان کرد: کريستيانو رونالدو استعداد فوق‌العاده‌اي دارد اما او بازيکني است که انفرادي کار مي‌کند تا مسابقه را ببرد.

سرمربي سابق تيم ملي آرژانتين همچنين در خصوص نيمار و انتقال احتمالي وي در آينده به بارسا گفت: اگر نيمار بفهمد بازيکنان بارسا چگونه کار مي‌کنند، مي‌تواند بازيکن بزرگي شود و اگر نفهمد نخواهد توانست در اين تيم به ميدان برود.

 



آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال و رئال مادريد و آدرس esteghlal84.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 55
بازدید کل : 22302
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1


http://www.varzesh3.com/livescores.do