In veblag baray esteghlaly ha va kasaye ke taraf dar real madrid hastand
استقلال و رئال مادريد
 
 
چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:, :: 19:50 ::  نويسنده : Hosein-z

 
کد خبر : 991898    زمان ارسال : چهارشنبه 1391/09/15 15:16

حقي و آشنا به تيم پيکان پيوستند

رهقي: استقلال رضايتنامه ميداودي را مي‌دهد


سرپرست تيم فوتبال پيکان از جذب دو بازيکن جديد خبر داد.


 

  رضا رهقي در مورد جذب بازيکنان جديد اظهار داشت: با داود حقي و حسين آشنا به توافق رسيده‌ايم و با اين دو بازيکن قرارداد داخلي امضا کرديم. با توجه به اينکه 5 بازيکن را از فهرست خود خارج کرديم به دنبال جذب دو يا سه بازيکن ديگر هستيم.


وي در مورد جذب ميلاد ميداودي مهاجم استقلال گفت: با مسئولان باشگاه استقلال صحبت کرده‌ايم. باشگاه استقلال براي صدور رضايتنامه ميداودي مشکلي ندارد و در حال حاضر در حال مذاکره با خود ميداودي بر سر مسايل مالي هستيم.


سرپرست پيکان در مورد وضعيت مذاکره با سامان آقازماني هافبک پرسپوليس گفت: حضور او در پيکان منتفي شد و با اين بازيکن به توافق نرسيديم.



چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:, :: 14:39 ::  نويسنده : Hosein-z

 
کد خبر : 991888    زمان ارسال : چهارشنبه 1391/09/15 14:22

بر اساس گزارش روزنامه پرتغالي آبولا

رونالدوبراي عنوان مردسال فوتبال جهان نااميداست


بنابه اعلام يک نشريه چاپ ليسبون مهاجم پرتغالي رئال مادريد در رقابت بر سر عنوان مرد سال فوتبال جهان با همتاي آرژانتيني‌اش در بارسلونا «کم آورده‌‌» و از کسب اين عنوان در ابتداي ژانويه نااميد است.


 

     در حاشيه گزارشي که از پيروزي 4 بر يک «کهشکاني‌هاي مادريدي» مقابل آژاکس‌ آمستردام توسط روزنامه آبولا انتشار يافت، اين روزنامه عنوان کرد کم فروغي چند هفته گذشته رونالدو بخاطر مسائل روحي است که ريشه در نا‌اميدي رقابت با ليونل مسي دارد.


«کورشما» خبرنگار اين نشريه که گويا اخبار لژيونرهاي پرتغال در لاليگا را پوشش مي‌دهد، در بخش حاشيه‌هاي بازي از کم روحيه بودن «مهاجم سابق منچستريونايتد انگليس» و «کم آوردن»‌ در رقابت بر سر عنوان بهتري بازيکن جهان در سال 2012 سخن به ميان آورده است.


به گزارش فارس، وي افزود: مهاجم 3 سال گذشته رئال از وقتي که چند هفته قبل متوجه شد اکثر مربيان و کاپيتان تيم‌هاي ملي جهان در راي‌گيري بر سر انتخاب بهترين بازيکن جهان به «ليونل مسي» راي داده‌اند، دچار افت روحي شده است. اين نکته در مصاحبه‌هاي اخير وي نيز کاملا آشکار است.


نتايج اين نظرخواهي‌ها در مراسمي که 7 ژانويه (17 دي 1391) توسط فيفا برگزار مي‌شود، مشخص خواهد کرد آيا باور کنوني ستاره خط حمله رئال درست بوده و اعجوبه آرژانتيني بارسا براي چهارمين مرتبه متوالي به مقام بازيکن شماره يک جهان خواهد رسيد يا اتفاق ديگري رخ خواهد داد.


 



چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:, :: 14:23 ::  نويسنده : Hosein-z

 
کد خبر : 991768    زمان ارسال : چهارشنبه 1391/09/15 07:50

ليگ قهرمانان اروپا

جدال مرگ و زندگي درنيوکمپ،اولدترافورد و دونباس


بازي‌هاي حساس در نيوکمپ بارسلونا، اولدترافورد منچستر و دونباس دونتسک چهره 3 تيم صعود کرده به مرحله يک‌هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا را مشخص خواهد کرد.


 

   شب دوم از مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب در گروه‌هاي E تا H برگزار خواهد شد.


به گزارش فارس، پيش از برگزاري آخرين ديدار اين مرحله تيم‌هاي شاختاردونتسک اوکراين، بايرن مونيخ آلمان، والنسيا اسپانيا، بارسلونا اسپانيا و منچستريونايتد انگليس به دور حذفي راه يافته‌اند و تکليف ساير تيم‌هاي صعود کننده امشب مشخص مي‌شود.


*گروه E


در اين گروه شاختار دونتسک اوکراين موفق شده با کسب 10 امتياز جواز حضور در مرحله بعد را کسب کند و از ميان تيم‌هاي يوونتوس و چلسي يک تيم به مرحله بعد خواهد رسيد.


يوونتوس ديداري سخت در اوکراين دارد و بايد مقابل اين حريف قدرتمند در دونباس آره‌نا پيروز شود.


 در ديگر بازي چلسي انگليس که به تازگي رافا بنيتس اسپانيايي را بر مسند مربيگري خود گمارده است به دنبال پيروزي و برد در استمفوردبريج مقابل نوردشلند دانمارک است.


*جدول رده‌بندي گروه E


1- شاختار دونتسک، 5 بازي، 10 امتياز


2- يوونتوس، 5 بازي، 9 امتياز


3- چلسي، 5 بازي، 7 امتياز


4- نوردشلند، 5 بازي، يک امتياز


 *گروه F


در اين گروه تيم‌هاي مدعي بايرن مونيخ و والنسيا موفق شده‌اند هفته گذشته به مرحله يک‌هشتم نهايي صعود کنند و تيم باته بوريسوف هم به ليگ اروپا راه يافته است.


جدال تيم‌هاي اين گروه فقط براي مشخص شدن تيم صدرنشين است.


بر اين اساس باوارايي‌ها در آليانس آره‌نا از باته بوريسوف پذيرايي مي‌کنند و درصدد انتقام ديدار رفت هستند.


در ديگر بازي والنسيا اسپانيا ميهمان ليل فرانسه است. ليل نتايج ضعيفي در اين گروه بدست آورده است و تنها براي اعاده حيثيت مقابل خفاش‌ها صف‌آرايي مي‌کند.


*جدول رده‌بندي گروه F


1- بايرن مونيخ، 5 بازي، 9 امتياز


2- والنسيا، 5 بازي، 9 امتياز


3- باته، 5 بازي، 6 امتياز


4- ليل، 5 بازي، 3 امتياز


*گروه G


بارسلونا قدرتمندترين تيم اين گروه مقتدرانه با 12 امتياز به عنوان صدرنشين راهي مرحله حذفي شده است و ديداري کاملا تشريفاتي را مقابل بنفيکا برگزار مي‌کند.


در نقطه مقابل اين بازي براي نماينده پرتغال حکم مرگ و زندگي را دارد . بنفيکا، سلتيک را هم امتياز خود مي‌بيند و براي صعود به مرحله بعد نياز مبرم به پيروزي در نيوکمپ دارد.


سلتيک هم در اسکاتلند به مصاف اسپارتاک مسکو مي‌رود.


نماينده اسکاتلند هم اميدوار است با پيروزي خانگي مقابل اين تيم روسيه‌اي و توقف نماينده پرتغال در اسپانيا بتواند به مرحله بعد برسد.


 *جدول رده‌بندي گروه G


1- بارسلونا، 5 بازي، 12 امتياز


2- بنفيکا، 5 بازي، 7 امتياز


3- سلتيک، 5 بازي، 7 امتياز


4- اسپارتاک مسکو، 5 بازي، 3 امتياز


 *گروه H


دراين گروه منچستريونايتد از هفته چهارم صعودش را به عنوان تيم صدرنشين مسجل کرده و نبرد صعود به عنوان تيم دوم ميان گالاتاسراي ترکيه و کلوژ روماني رخ خواهد داد.


نماينده ترکيه بايد در خانه اسپورتينگ براگا به ميدان برود و کلوژ روماني ديداري سخت در اولدترافورد منچستر دارد.


*جدول رده‌بندي گروه H


1- منچستريونايتد، 5 بازي، 12 امتياز


2- گالاتاسراي، 5 بازي، 7 امتياز


3- کلوژ، 5 بازي، 7 امتياز


4- اسپورتينگ براگا، 5 بازي، 3 امتياز 


 

 



چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:, :: 1:56 ::  نويسنده : Hosein-z

 
کد خبر : 991836    زمان ارسال : چهارشنبه 1391/09/15 01:44

جشنواره گل رئال مادريد

نتايج ديدارهاي شب گذشته ليگ قهرمانان اروپا


آث ميلان با شکست خانگي برابر زنيت ، اين تيم را به ليگ اروپا فرستاد و خودش هم به سختي توانست در ليگ قهرمانان باقي بماند.


 

در شب پاياني بازي هاي دور مقدماتي ليگ قهرمانان اروپا ، در بازي صدرنشيني در پاريس شاگردان کارلو آنچلوتي با نتيجه 2 بر يک از سد پورتو گذشتند و با 15 امتياز صدرنشين شدند. پورتو در اين گروه دوم شد و دينامو کيف به ليگ اروپا رسيد. دينامو در اين شب دينامو زاگرب کرواسي را در خانه اش با يک گل شکست داد و مجوز صعود گرفت. در گروه دوم بازي ها مون پوليه و شالکه به تساوي يک بر يک رسيدند و المپياکوس در خانه با نتيجه 2 بر يک از سد آرسنال گذشت تا شالکه 13 امتيازي شود به عنوان تيم اول صعود کند . شاگردان آرسن ونگر در تيم آرسنال دوم شدند و در جدول ليگ باقي ماندند و سهميه ليگ اروپاي اين گروه به المپياکوس يونان رسيد. در گروه سوم بازي ها اين مالاگا بود که به لطف مساوي خانگي 2 بر 2 برابر اندرلشت با 12 امتياز صدرنشين شد . در ديگر بازي عجيب اين گروه ميلان که در خانه به مصاف زنيت سنت پترزبورگ رفته بود در خانه با يک گل مغلوب اين تيم شد و با 8 امتيازي که از بازي هاي قبلي داشت تنها توانست در جدول باقي بماند. در اين گروه زنيت به ليگ اروپا رسيد.



به گزارش خبرآنلاين ؛در گروه چهارم بازي ها هم بورسيا دورتموند با پيروزي خانگي برابر منچستر سيتي توانست به صدرنشيني در گروه خود ادامه دهد . در اين بازي که در ورزشگاه دورتموند برگزار شد ، شاگردان يورگن گلوب با تک گل دقيقه 57 شيبر از سد حريف خود گذشتند و با 14 امتياز صدرنشين شدند. در ديگر بازي حساس اين گروه هم مردان مورينيو توانستند در سانتياگو برنابئو با نتيجه 4 بر يک از سد آژاکس گذشت . در اين بازي رونالدو ، کايخون (دو بار) و کاکا براي رئال گل زدند و درک بوئه ريتر براي آژاکس. در پايان بازي هاي اين گروه رئال با 11 امتياز دوم شد ، آژاکس 4 امتيازي به ليگ اروپا رفت و من سيتي با مانچيني حذف شد. هيچ بعيد نيست با اين نتيجه مانچيني هم به سرنوشت 2 هفته قبل دي ماتئو دچار شود.



سه شنبه 14 آذر 1391برچسب:, :: 22:17 ::  نويسنده : Hosein-z

 

کد خبر : 991832    زمان ارسال : سه شنبه 1391/09/14 21:40

 

هوادار 21 ساله استقلال جان باخت


يک هوادار تيم فوتبال استقلال بعد از شکست تيم محبوبش برابر داماش گيلان و از دست دادن قهرماني نيم فصل جان باخت.


 

به گزارش، بعد از شکست يک بر صفر استقلال برابر داماش گيلان در ورزشگاه عضدي رشت يکي از هواداران باشگاه استقلال از شدت ناراحتي در ورزشگاه دچار حمله قلبي شد و به دليل اينکه آمبولانس در ورزشگاه حضور نداشت او با ماشين شخصي و با تاخير به بيمارستان رازي شهر منتقل شد و در نهايت جان به جان آفرين تسليم کرد.

حبيب رفعتي ساجدي 21 ساله نام اين هوادار جوان است که امشب بخاطر فوتبال جان باخت.

در پايان مسابقه هواداران استقلال را چنددقيقه در ورزشگاه نگه مي‌دارند تا هواداران تيم ميزبان ابتدا از ورزشگاه خارج شوند. در آن چند دقيقه نيز آمبولانس و نيروهاي امدادي ورزشگاه را ترک کرده بودند.

استقلال در آخرين ديدار نيم فصل ميهمان تيم داماش گيلان بود و در صورت تساوي هم قهرمان نيم فصل مي‌شد؛ اما آبي پوشان تهراني با يک گل شکست خوردند.

 



سه شنبه 14 آذر 1391برچسب:, :: 17:24 ::  نويسنده : Hosein-z

 
کد خبر : 991818    زمان ارسال : سه شنبه 1391/09/14 17:12

سپاهان قهرمان نيم‌فصل شد

داماش قهرماني نيم‌فصل را از استقلال گرفت


تيم فوتبال استقلال با شکست مقابل داماش قهرماني نيم‌فصل را از دست داد.


 

به گزارش فارس، ديدار تيم‌هاي داماش و استقلال از هفته هفدهم ليگ برتر و در آخرين مسابقه نيم‌فصل اول ساعت 15:15 در ورزشگاه عضدي با حضور بيش از 15 هزار تماشاگر برگزار شد و در نهايت تيم داماش با يک گل استقلال را شکست داد.

در نيمه اول داماش تيم برتر ميدان بود و روي حرکات چاووشي و ابراهيمي مي توانست به گل برسد اما رحمتي اجازه گلزني به مهاجمان داماش را نداد. در دقيقه 44 بازي ابراهيمي در موقعيت تک به تک توپ را به آسمان زد تا نيمه اول با وجود 10 نفره بودن استقلال با تساوي بدون گل به پايان برسد.

در نيمه دوم بازي متعادل بود و داماش در مقاطعي حملات پراکنده روي دروازه استقلال انجام مي داد تا اينکه در دقيقه 85 کوبک کوه با يک ضربه زيبا دروازه رحمتي را باز کرد البته داماشي ها باز هم مي توانستند با حرکات چاووشي به گل برسند اما به همان پيروزي يک بر صفر اکتفا کرده تا استقلال از قهرماني نيم فصل باز بماند و تيم داماش نيز با اين نتيجه 22 امتيازي شد.

قضاوت اين بازي بر عهده محسن ترکي بود. وي به ساموئل، حيدري، منوچهري و نکونام از استقلال و مصطفي حاجتي از داماش کارت زرد نشان داد. در دقيقه 40 بازي ترکي با نشان دادن کارت زرد دوم به ساموئل هافبک سيه چرده آبي پوشان کارت قرمز داد و او را اخراج کرد.

بازيکنان داماش:

حسن رودباريان، مصطفي حاجتي،عليرضا نظيف کار، مرتضي ابراهيمي، محمد سيا (52 کوبک کوه)، ابوالفضل حاجي زاده( 58 محمد آبشک)، محمد رضا مهدوي،عليرضا جهانبخش، هادي سهرابي،حسين ابراهيمي و افشين چاووشي(90- امين متوسل زاده)

سرمربي: حميد درخشان

بازيکنان استقلال:

مهدي رحمتي،امير حسين صادقي، پژمان منتظري، علي حمودي، جي لويد ساموئل، ميثم بائو(42 ميثم حسيني)، جواد نکونام، سياوش اکبرپور، خسرو حيدري، آرش برهاني و امين منوچهري

سرمربي: امير قلعه‌نويي



سه شنبه 14 آذر 1391برچسب:, :: 14:48 ::  نويسنده : Hosein-z

 

کد خبر : 991752    زمان ارسال : سه شنبه 1391/09/14 02:52

 

هر آنچه در برنامه ديشب 90 گذشت


برنامه 90 شب گذشته به مانند هميشه جالب و محور اصلي آن، پيرامون لغو بازي استقلال و داماش و بررسي هفته هفدهم رقابت‌هاي ليگ بر‌تر بود.


 

برنامه شب گذشته 90 از ساعت 10 و 45 دقيقه آغاز شد و در ادامه به حواشي پرداخت. اين برنامه، همچون دوشنبه شب‌هاي هر هفته از شبکه 3 پخش و طي برنامه، بازي تيم‌هاي ليگ برتر به تصوير کشيده شد.



به گزارش «تابناک»، محمد فنايي کار‌شناس حضوري داوري برنامه نود بود که در مورد مسائل داوري اظهار نظر کرد .


 

قاسم دهنوي: عمدا به مچ يوسفي زدم !


 

قاسم دهنوي مهمان حضوري ديشب برنامه نود بود که تا سال 81 کارگري مي کرد. اما به يک باره زندگي او تغيير کرد و تلاش هايش نتيجه داد تا حالا او پيراهن تيم ملي ايران را هم بر تنش کند. وي با بيان اين حرف ها مي گويد: من در يک کارخانه فرش بافي کار مي کردم. صبح ها کار مي کردم و بعد از ظهرها تمرين. در آن زمان عضو تيم شهرداري مشهد بودم.حتي قرار بود من را در کارخانه استخدام کنند.


 

يک روز با تيم برق شيراز بازي داشتيم که آقاي احمد زاده بازي من را ديد و من به تيم برق رفتم. به هر حال در فوتبالم مديون خيلي ها هستم و از همه آنها تشکر مي کنم.


 

در ضمن وي در مورد نرفتنش به استقلال گفت که بخاطر آماده نبودن پيش پرداخت نقدي به اين تيم نرفت !


 


وي در ضمن گفت: پس از مذاکرات اوليه به تهران آمدم و قرار بود 30 درصد مبلغ قراردادم را ابتدا دريافت کنم. تا ساعت 2 بعدازظهر هم منتظر ماندم تا چک اول اين باشگاه پاس شود، اما اين اتفاق نيوفتاد و به همين دليل هم من تشخيص دادم که به پيشنهاد خوب تراکتورسازي پاسخ مثبت بدهم.


 

بنا بر اين گزارش، وي در خصوص ضربه اي که به ارشاد يوسفي وارد کرده بود، گفت: ارشاد هم وقت تلف مي کرد، هم اينکه يک ميليون به من بدهکار بود که پس هم نمي داد به همين دليل رفتم تا مچ پاي وي را بزنم.


 

دهنوي با خنده گفت: يوسفي جايي گير کرده بود يک ميليون از من دستي گرفت که هنوز پس نداد.


 


 


درگيري فتح‌الله‌زاده و فردوسي‌پور!


 

 حاجي : براي سيما متاسفم که مجري‌اي مثل تو دارد؟


 

علي فتح‌الله‌زاده مديرعامل باشگاه استقلال در جريان پخش زنده برنامه تلويزيوني 90 با مجري اين برنامه دچار درگيري لفظي شد.

 در برنامه اين هفته 90 به تعويق ديدار استقلال تهران و داماش گيلان پرداخته شد ومسئولان اين برنامه در اين خصوص با علي فتح‌الله‌زاده تماس گرفتند.


 

مديرعامل استقلال تلاش کرد تعويق اين ديدار را امري طبيعي تلقي کند اما مجري برنامه 90 با صحبت‌هاي او قانع نشد.


 

بحث مجري 90 با فتح‌الله‌زاده بالا گرفت و ناگهان مديرعامل استقلال از کوره در رفت و با دروغگو خطاب کردن فردوسي‌پور گفت: براي صدا و سيما متاسفم که مجري‌اي مثل تو دارد که به راحتي مي‌تواند روي آنتن هرچه مي‌خواهد بگويد.


 

فتح‌الله‌زاده با بيان اين جمله که تو صلاحيت سوال پرسيدن از من را نداري تلفن را قطع کرد که حيرت مجري 90 را در پي داشت.


 

عابديني : ضعف فدراسيون مشخص شد


 

فدراسيون فوتبال طبق هيچ قانوني نمي‌تواند اين مسابقه را به تعويق بيندازد. نه برف آمده، نه باران آمده، نه جاده بسته بوده. در جاده، تردد براي همه وجود داشته اما آقايان مي‌گويند ما فقط بايد با هواپيما سفر کنيم چون نمي‌توانيم سوار اتوبوس شويم! اين آقايان مگر در اين مملکت زندگي نمي‌کنند؟ اين مسابقات در ايران برگزار مي‌شود.


 

 من يک نکته‌اي را يادآوري مي‌کنم. واي به حال فدراسيون فوتبال. زمان برگزاري جام باشگاه‌هاي اروپا به خاطر آتشفشاني که فعال شده بود، تيم‌ها نمي‌توانستند به انگليس پرواز کنند. بارسلونا از اسپانيا با اتوبوس به لندن رفت و روز بازي خودش را رساند. مسافت بارسلون و لندن را بررسي کنيد ببينيد آن‌ها چقدر سوار اتوبوس بوده‌اند. بارسايي‌ها اين مسير را رفتند و مسابقه را برگزار کردند. نگفتند چون پرواز اختصاصي ما نمي‌تواند در لندن فرود بيايد ما نمي‌آييم. کاش ما ياد بگيريم فوتبال برگزار کنيم نه اينکه بازي برگزار کنيم. به هر بهانه اي مردم را اذيت نکنيم.


 

وي در ادامه گفت : ايشان متوجه نيستند که از چه قدرتي استفاده کرده‌اند تا بازي را عقب بيندازند. ايشان مدير دولتي است. اين باعث وهن فوتبال و ورزش است. اصلا لازم نبود 24 ساعت زودتر بيايند. مگر 4 ساعت توي اتوبوس بنشيندد چه اتفاقي مي‌افتد؟ ساعت 5 بعد از ظهر پرواز استقلال کنسل شده و اگر همان موقع با اتوبوس مي‌آمدند ساعت 9 رشت بودند.


 

اتفاق مشابهي براي تيم ما افتاد. مي‌خواستيم برويم اصفهان اما پرواز لغو شد. تيم ما با اتوبوس رفت اصفهان. ساعت 6 صبح رسيديم اصفهان و ساعت 3 بعد از ظهر رفتيم توي زمين. به خاطر اينکه استقلال عقبه‌اي دارد و ما احترام هم براي آن احترام قائل هستيم، بايد قانون به نفع آن ها چرخش پيدا کند؟ اين عدم مديريت نيست؟ پس چيست؟


 

کنايه مديرعامل تراکتور به استقلالي‌ها


 

 محمدحسين جعفري مديرعامل تراکتورسازي تبريز پس از پيروزي يک بر صفر تراکتورسازي در ورزشگاه آزادي مقابل پرسپوليس، گفت: همان طور که پيش‌بيني مي‌‌شد، بازي بسيار زيبايي بود. 90 دقيقه هيجان و ديدار جوانمردانه‌اي را شاهد بوديم و به حقمان رسيديم.


 

جعفري درباره مذاکره سيد صالحي با استقلال گفت: تمام تيم‌ها به دنبال يارگيري هستند، بعيد مي‌دانم بازيکني را آزاد کنيم، دست خودشان نيست و قرارداد دارند. اگر تيمي هم مانند استقلال درخواست بدهد، بازيکن بايد بداند در مقابل اين همه هوادار مشتاق مسئول است.


 

وي در پاسخ به اين سؤال که اعتراضي نسبت به تعويق ديدار استقلال و داماش ندارد، گفت: تيم‌ها نبايد به دنبال کارهاي غير حرفه‌اي باشند و از اين مدل براي نتيجه‌گيري استفاده کنند.


 

جعفري در مورد لقب "شواليه" که فتح‌الله‌زاده آن را گرفته است، تاکيد کرد: ورود چنين کلماتي براي فوتبال و در مجموع ايران صحيح نيست زيرا شواليه لقبي بود که در جنگ‌هاي صليبي به جنگنده‌ها اعطا مي‌شد. البته يک شرکت به من زنگ زد و گفت 3 ميليون تومان پرداخت کن تا براي شما هم لقب "شواليه" بگيريم.


 

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي تبريز در پايان گفت: البته فتح‌الله‌زاده بزرگ فوتبال ماست اما به او توصيه مي‌کنم اين کلمه را ديگر به کار نبرد.


 


 کريمي: حق به حق‌دار رسيد


 

علي کريمي معتقد است در انتخاب بازيکن کره اي به عنوان برترين بازيکن سال آسيا، حق به حق دار رسيده است.

علي کريمي در گفت و گو با برنامه 90، تصريح کرد: بازيکن کره اي بازيکن بسيار خوبي است و بازي هاي خوبي برا ي تيم ملي و باشگاهش انجام داده و من هم اين افتخار را به او تبريک مي گويم.


 

کريمي در ادامه گفت: همين که جزو 3 نفر برتر آسيا در سال 2012 بودم  برايم افتخار است. من اگر حق راي داشتم به همين بازيکن کره اي راي مي‌دادم.


 

پرسش و پاسخ نظرسنجي نود


 

 پرسش نظرسنجي 90 اين بود که برترين بازيکن نيم فصل کدام بازيکن است ؟ 1- اميد ابراهيمي 2- جلال رافخاهي 3- مهدي رحمتي 4- بهادر عبدي 5- عبدالله کرمي 6- پژمان منتظري که درپايان حدود 42 درصد به رحمتي راي دادند ، 16 درصد رافخاهي را برگزيدند و 14 درصد منتظري را انتخاب کردند .


 

 



دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:, :: 14:33 ::  نويسنده : Hosein-z

 
کد خبر : 991666    زمان ارسال : دوشنبه 1391/09/13 13:33

 

بازي استقلال و داماش در عضدي رشت


رئيس هيئت فوتبال استان گيلان از برگزاري ديدار استقلال و داماش در ورزشگاه عضدي رشت خبر داد.


 

   قربانعلي الماس‌خاله در مورد محل برگزاري ديدار داماش و استقلال گفت: استاندار محترم گيلان با انجام بازي دو تيم در ورزشگاه عضدي موافقت کرد به اين ترتيب ديدار دو تيم فردا ساعت 15:15 دقيقه در ورزشگاه عضدي رشت برگزار مي‌شود.


به گزارش فارس، مدير روابط عمومي داماش گيلان تا ساعاتي پيش از برگزاري بازي اين دو تيم در ورزشگاه سردارجنگل خبر داده بود.  البته مسئولان باشگاه داماش تمايل داشتند بازي در ورزشگاه عضدي برگزار شود.


بازي دو تيم به دليل اينکه استقلال ديرتر از زمان موعود به رشت رسيد از امروز به فردا موکول شده است.


 



دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:, :: 14:29 ::  نويسنده : Hosein-z

 

کد خبر : 991659    زمان ارسال : دوشنبه 1391/09/13 12:18

سقوط تيم هاي ايراني

بارسا باز هم بهترين باشگاه جهان


بارسلونا در جديدترين رده بندي بهترين باشگاههاي فوتبال جهان همچنان رده نخست را حفظ کرد.


 

  فدراسيون بين المللي تاريخ و آمار فوتبال امروز(دوشنبه) جديدترين رده بندي تيم هاي باشگاهي جهان را منتشر کرد که بر اساس آن چهار باشگاه اسپانيايي در ميان 10 تيم برتر جهان قرار دارند.


به گزارش ايرنا، بارسلونا، اتلتيکو مادريد و بوکا جونيورز رتبه هاي اول تا سوم اين رده بندي را به خود اختصاص داده اند.رئال مادريد هم در رده هفتم قرار گرفته است.


رتبه سه تيم استقلال، سپاهان و پرسپوليس هم در رده بندي باشگاه هاي برتر جهان نزول کرده است.


استقلال وسپاهان با يک پله نزول به ترتيب در رده هاي 104 و 144 قرار گرفته اند و پرسپوليس با 15 پله نزول در رده 309 ايستاده است.


*رده بندي 10 تيم باشگاهي برتر فوتبال جهان به اين ترتيب است:


1 بارسلونا اسپانيا 345 امتياز


2 اتلتيکو مادريد اسپانيا 298 امتياز


3 بوکاجونيورز آرژانتين 284 امتياز


4 چلسي انگليس 263 امتياز


5 بايرن مونيخ آلمان 260 امتياز


6 يونيورسيداد شيلي 259.5 امتياز


7 رئال مادريد اسپانيا 257 امتياز


8 کورينتيانس برزيل 240 امتياز


9 اتلتيکو بيلبائو اسپانيا 226 امتياز


10 المپيک ليون فرانسه 224 امتياز


 

 



یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, :: 23:40 ::  نويسنده : Hosein-z

 

کد خبر : 991582    زمان ارسال : يکشنبه 1391/09/12 17:18

 

مدير عامل مس: عنايتي را حفظ خواهيم کرد


مديرعامل باشگاه مس کرمان گفت: پس از مذاکرات مستقيم و بدون حضور واسطه‌ها، توافقات نهايي با ميروسلاو بلاژويچ در خصوص دريافت مطالبات وي حاصل شد و بر اين اساس با پرداخت مطالبات بلاژويچ و دستياران وي پرونده ايشان در کميته انضباطي بسته شد.


 

ناصر شهبازي در خصوص جذب بازيکن در نيم فصل اظهار کرد: ما دو جاي خالي داريم که مي توانيم از يک سهميه بازيکن داخلي و يک سهميه بازيکن آسيايي استفاده کنيم، جلسه فني در اين خصوص با سرمربي تيم خواهيم داشت و در اين مورد تصميم گيري نهايي را انجام مي دهيم، اما آنچه که مسلم است، ما به دنبال جذب يک هافبک و يک مهاجم خوب هستيم که در فصل نقل و انتقالات آنها را به تيم اضافه خواهيم کرد.

وي در مورد نتايج اخير تيم مس کرمان و صعود اين تيم در جدول گفت: رمز موفقيت ما همدلي و صميميتي است که بين مجموعه تيم و باشگاه اعم از مديريت، کادر فني و تمامي بازيکنان وجود دارد، معتقدم تيم ما پتانسيل و توانايي زيادي دارد و نبايد در بين تيم هاي پايين جدول حضور داشته باشد، مردم کرمان شايسته بهترين ها هستند و اميدواريم در نيم فصل دوم تيم مس با رسيدن به جايگاهي که استحقاق ان را دارد، خوشحالي و رضايت مردم خوب کرمان را فراهم آورد.

مديرعامل باشگاه مس در رابطه با آخرين وضعيت رضا عنايتي نيز گفت: در شرايطي که برخي باشگاهها کارهايي غيرحرفه‌يي انجام مي دهند، تا امروز هيچ مذاکره اي براي جدايي اين بازيکن با ساير باشگاهها نداشتيم، اين حق طبيعي باشگاه است که از سرمايه گذاري خود سود ببرد، ما بر اساس توانايي هاي اين بازيکن تيم خود را بسته ايم و کادر فني هم روي آن حساب کرده است. در اين شرايط اگر باشگاهي عنايتي را مي خواهد ما ابتدا به منافع تيم خود نگاه مي کنيم.

وي همچنين افزود: با اين وجود کميته فني در خصوص جدايي و ماندن عنايتي تصميم گيري مي کند و در صورت عدم جذب مهاجم در نيم فصل ، قطعا عنايتي را حفظ خواهيم کرد.

 



آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال و رئال مادريد و آدرس esteghlal84.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 51
بازدید کل : 22298
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1


http://www.varzesh3.com/livescores.do