In veblag baray esteghlaly ha va kasaye ke taraf dar real madrid hastand
استقلال و رئال مادريد
 
 
یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:, :: 13:53 ::  نويسنده : Hosein-z

 
کد خبر : 992207    زمان ارسال : يکشنبه 1391/09/19 12:04

 

بن‌بست در جدايي ميداودي از استقلال


مهاجم تيم استقلال براي جدايي از اين تيم با مسولان اين باشگاه به توافق نرسيد.


 

  ميلاد ميداودي مهاجم تيم استقلال که قصد دارد در نيم فصل دوم در تيم ديگري توپ بزند صبح امروز براي دريافت رضايتنامه اش راهي باشگاه شد اما در مذاکراتش به بن بست رسيد.


قلعه نويي چند روز پيش اعلام کرد که بهتر است ميداودي در تيم ديگري بازي کند اما فتح الله زاده قصد دارد براي صدور رضايتنامه ميداودي با اين بازيکن توافق مالي کند.


به گزارش فارس، مهاجم تيم استقلال در جلسه امروز بر سر مسائل مالي و جدايي اش توافق نکرد و قصد دارد راهي اهواز شود. قرار است  در خصوص صدور رضايتنامه اين بازيکن جلسه ديگري ميان فتح الله زاده و قلعه نويي برگزار کند.


 



شنبه 18 آذر 1391برچسب:, :: 16:55 ::  نويسنده : Hosein-z

 سلام به همه كسايي كه وقت با ارزش خودشون صرف گذراندن در وبلاگ من مي شن خيلي از دوستان نظر ميذارن كه اين مطالب رو از كجا مي زاري تووبلاگت؟؟؟ من همه  خبر هاي ورزشي رو به غير از بعضي ها رو از سايت زير مي گذارم.                 ًً               Www.varzesh3.com سايت خوبيه پيشنهاد ميكنم حد اقل يك بار سر بار سر بزنيد با تشكر از شما مديريت وبلاگ hosein.z



شنبه 18 آذر 1391برچسب:, :: 15:52 ::  نويسنده : Hosein-z

 
کد خبر : 992115    زمان ارسال : شنبه 1391/09/18 14:59

 

جريمه 30 هزار دلاري سپاهان از سوي AFC


باشگاه سپاهان از سوي کنفدراسيون فوتبال آسيا 30هزار دلار جريمه شد.


 

به نقل ازسايت رسمي باشگاه سپاهان،‌ کنفدراسيون فوتبال آسيا باشگاه سپاهان را به پرداخت جريمه 30 هزار دلاري محکوم کرد.

به گزارش فارس،در جلسه کميته انضباطي روز 14 آذر پرونده ديدار سپاهان و الاهلي عربستان در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا بررسي شد و به دليل پرتاب ترقه و همچنين بطري آب به داخل زمين، باشگاه سپاهان 30 هزار دلار جريمه شد.

کنفدراسيون فوتبال آسيا در حکم خود به سپاهان اخطار داده است که در صورت تکرار اين حوادث، اين تيم به انجام بازي بدون تماشاگر محکوم خواهد شد.

*اين سايت همچنين نوشت برخلاف برخي اخبار و شايعات، محمد غلامي همچنان در جمع طلايي پوشان مي ماند.

در روزهاي اخير برخي از رسانه ها از حضور محمد غلامي در تيم هاي ديگر براي نيم فصل دوم خبر داده اند که اين اخبار تکذيب مي شود. محمد غلامي همان گونه که خود نيز قبل از اين اعلام کرده بود همچنان در سپاهان مي ماند.



جمعه 17 آذر 1391برچسب:, :: 8:26 ::  نويسنده : Hosein-z

 

کد خبر : 991981    زمان ارسال : پنج شنبه 1391/09/16 22:13

 

يوفا: برگزاري يورو 2020 در سراسر اروپا


اتحاديه فوتبال اروپا، يوفا، اعلام کرد که رقابت‌هاي يورو 2020 به صورت غيرمجتمع در چند شهر در سراسر اروپا برگزار خواهد شد.


 

جاني اينفانتينو، دبير کل يوفا، امروز در يک کنفرانس مطبوعاتي اعلام کرد که اين ايده توسط پلاتيني ارائه شده اما هنوز در مورد شهرهاي برگزار کننده رقابت‌ها تصميم گيري نشده است.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت: «مهم‌ترين تصميمي که امروز توسط کميته اجرايي گرفته شد، برگزاري مرحله نهايي يورو 2020 در سراسر قاره است.

ايده برگزاري رقابت‌هاي يورو در چند شهر در سراسر اروپا، در ژوئن سال گذشته توسط رئيس يوفا، ميشل پلاتيني، اراده شد. بعد از آن، ما با همه 53 عضو يوفا در اين مورد مشورت کرديم و نظرات مختلفي دريافت کرديم.

نظرات بسيار مثبت بود و باعث شد تا اين تصميم را امروز اعلام کنيم. البته بايد بگويم که يک عضو، سنس ارزيک از ترکيه، از اين ايده حمايت نکرد. به اين ترتيب ما بايد در مورد اين موضوع بار ديگر تحقيق کنيم و پيشنهاد‌ها در مورد ساختار برگزاري و فرمت رقابت‌ها و تعداد شهرهاي ميزبان را به طور دقيقتري بررسي مي‌کنيم.

ما نتيجه نهايي را به کميته اجرايي يوفا گزارش کرده و آن‌ها تصميم نهايي را در روزهاي 27 و 28 مارس 2013 خواهند گرفت.»

 

 



پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, :: 14:29 ::  نويسنده : Hosein-z

 

کد خبر : 991956    زمان ارسال : پنج شنبه 1391/09/16 13:39

 

اعلام بهترين گلزنان ليگ فوتبال جهان درسال2012


ستاره آرژانتيني بارسلونا با قدرت در صدر برترين گلزنان ليگ‌هاي فوتبال جهان در آخرين آمار سايت فدراسيون آمار و ارقام قرار گرفت.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, :: 14:3 ::  نويسنده : Hosein-z
کد خبر : 991955    زمان ارسال : پنج شنبه 1391/09/16 13:33

 

اعلام برنامه ديدارهاي ليگ قهرمانان آسيا


برنامه زمان بندي ديدارهاي تيم هاي شرکت کننده در ليگ قهرمانان آسيا اعلام شد.


 


ادامه مطلب ...


پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, :: 12:44 ::  نويسنده : Hosein-z

 

کد خبر : 991942    زمان ارسال : پنج شنبه 1391/09/16 11:42

 

تاخير اندک درقرعه کشي ليگ قهرمانان آسيا


مراسم قرعه کشي ليگ قهرمانان آسيا تا دقايقي ديگر در کوالالامپور آغاز مي شود.


 

آيين قرعه کشي ليگ قهرمانان آسيا به خاطر بارش باران با اندکي تاخير تا دقايقي ديگر در کوالالامپور آغاز خواهد شد.

به گزارش ايسنا،در اين مراسم تعداد بانوان تنها سه نفر است که آنها هم از کادر اداري AFC هستند. از جمله افرادي که از ايران در اين مراسم شرکت کرده‌اند، مي‌توان به امير عرب، مدير اجرايي استقلال، محسن رمضان بيگي، مديرعامل صبا، محمد حسين جعفري مديرعامل تراکتورسازي و ابراهيم ريخته گران مدير رسانه اي تراکتورسازي اشاره کرد.

قرعه کشي تيم‌هاي راه يافته AFC کاپ توسط وينسور جان انجام شد و پيش‌بيني مي‌شود که قرعه‌هاي ليگ قهرمانان آسيا را هم همين فرد از گوي خارج کند.

 



پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, :: 10:27 ::  نويسنده : Hosein-z

 

کد خبر : 991933    زمان ارسال : پنج شنبه 1391/09/16 09:16

 

مصدوميت ليونل مسي جدي نيست


باشگاه بارسلونا اعلام کرد که مصدوميت مسي جدي نيست و اين مهاجم آرژانتيني مي تواند هفته آينده مقابل رئال بتيس به ميدان رود.


 

ليونل مسي در ديدار مقابل بنفيکا در ايستگاه آخر مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا در دقيقه 58 به مبدان رفت به اين اميد که بتواند رکورد افسانه اي گرت مولر اسطوره ژرمن ها را بشکند اما او نتوانست در فاصله 25 روز تا پايان سال 2012 رکورد 85 گل زده مولر را در يک فصل بشکند.

به گزارش ايسنا،ستاره آرژانتيني آبي- اناريها در دقيقه 87 ديدار برابر بنفيکا و در شرايطي که ويلانووا هر سه تعويضش را انجام داده بود از قسمت زانوي پا دچار آسيب ديدگي شد و نتوانست به بازي ادامه بدهد تا موج نگرني و ناراحتي بر نو کمپ و جهان فوتبال سايه گستراند.

باشگاه بارسلونا اعلام کرد که مصدوميت مسي جدي نيست و اين مهاجم آرژانتيني مي تواند هفته آينده به ميدان رود.

به نوشته روزنامه اسپورت کاتالونيا مسي از ناحيه زانو دچار کوفتگي شده است اما اين آسيب ديدگي جدي نيست و او مي تواند در بازي هفته آينده مقابل رئال بتيس به ميدان رود.

در بيانيه باشگاه بارسلونا آمده است: آزمايش هاي گرفته از زانوي مسي نشان مي دهد که آسيب ديدگي او جدي نيست. مسي از ناحيه زانو دچار کوفتگي شده است اما هفته آينده مي تواند به ميدان رود. امکان حضور مسي در ديدار مقابل رئال بتيس وجود دارد و حضور او در اين ديدار بستگي به نظر ويلانووا دارد.

 



پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, :: 8:38 ::  نويسنده : Hosein-z

 

کد خبر : 991923    زمان ارسال : چهارشنبه 1391/09/15 22:33

پس از ديدار با بارسي و گالياني؛

امضاي تفاهم‌نامه نهايي پرسپوليس با ميلان


مديرعامل باشگاه پرسپوليس فردا از کمپ اختصاصي تيم‌هاي پايه آث‌ميلان ديدار مي‌کند.


 

  محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس بعدازظهر امروز در ديداري با فرانکو بارسي اسطوره ايتاليا و گالياني مديرعامل باشگاه آث‌ميلان ايتاليا ديدار کرد.

وي در ادامه برنامه‌هاي خود در ايتاليا فردا (پنج‌شنبه) با همراهانش از کمپ تيم‌هاي پايه آث‌ ميلان ديدن خواهد کرد.

همچنين رويانيان سري به مدارس فوتبال آث ميلان خواهد زد و با مديران و مسئولان آن به گفت‌وگو خواهد پرداخت. در ضمن تفاهم‌نامه نهايي باشگاه پرسپوليس و آث ميلان فردا رسماً با مفاد توافقي بين دو باشگاه به امضا خواهد رسيد.

رويانيان پس از اتمام سفر يک هفته‌اي خود شنبه به ايران باز خواهد گشت.

 



پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, :: 8:28 ::  نويسنده : Hosein-z

 

کد خبر : 991930    زمان ارسال : پنج شنبه 1391/09/16 02:00

وداع مدافع عنوان قهرماني با ليگ قهرمانان اروپا

پايان مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا


شب پاياني مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا با حذف چلسي و صعود تيم‌هاي يوونتوس، بارسلونا، يونايتد و بايرن به پايان رسيد.


 

در گروه E بازيها و در سرماي سوزان اوکراين دو تيم يوونتوس و شاختار به مصاف هم رفتند که تيم ايتاليايي با گل به خودي کوچر به سه امتياز بازي رسيد و به عنوان تيم نخست به مرحله بعد صعود کرد و شاختار دوم. چلسي نيز در لندن عقده گشايي کرد و با نتيجه 6 بر 1 نوردياسلند دانمارک را برد. در اين ديدار تورس دو گل- اسکار- خوان ماتا – گري کاهيل و داويد لوئيز براي چلسي گل زدند. اين بازي با اين نتيجه پرگلترين ديدار تاريخ ليگ قهرمانان شد.

در گروه F نيز تيم هاي بايرن و والنسيا با پيروزي بر حريفانشان راهي مرحله بعد شدند . بايرن مونيخ با برد پرگل 4 بر 1 توانست باته بوريسف را شکست دهد. گومز 2 گل – مولر و آلابا براي باواريايي ها گل زدند. والنسيا هم در فرانسه با يک گل برابر ليل به پيروزي رسيد و به مرحله بعد راه يافت.

در گروه G سلتيک با پيروزي دو بر يک برابر اسپارتاک مجوز صعود به جمع 16 تيم برتر اروپا را بدست آورد و بارسلونا برابر بنفيکا در خانه با تساوي بدون گل متوقف شد. مهمترين اتفاق اين بازي مصدوميت ليونل مسي بود. او در دقيقه 87 مجبور به ترک زمين شد تا نتواند در اين بازي رکورد 85 گل گرد مولر در يک فصل را جا به جا کند.

در نهايت در گروه H بازي ها منچستريونايتد با ترکيبي از بازيکنان اصلي و ذخيره خود برابر کلوج با يک گل باخت اما تيم رومانيايي به دليل تفاضل گل کمتر در مقايسه با گالاتاسراي از صعود به مرحله بعد باز ماند. گالاتاسراي ترکيه نيز موفق شد در خانه براگا با حساب 2 بر 1 پيروز شود و همراه منچستريونايتد راهي مرحله بعد شد.



نتايج کامل

گروه E

شاختار 0 - يوونتوس 1

چلسي 6 – نوردشيلند 1



گروه F

بايرن مونيخ 4 – باته بوريسوف 1

ليل 0 – والنسيا 1



گروه G

بارسلونا 0 – بنفيکا 0

سلتيک 2 – اسپارتاک 1



گروه H

براگا 1 – گالاتاسراي 2

منچشتريونايتد 0 – کلوج 1



در پايان مرحله گروهي تيم هاي يوونتوس- شاختار-والنسيا- بايرن مونيخ- بارسلونا – سلتيک – منچستريونايتد - گالاتاسراي - پاري سن ژرمن – پورتو – شالکه – آرسنال- مالاگا- ميلان – دورتموند و رئال مادريد توانستند جواز حضور در مرحله يک هشتم نهايي را کسب کنند.

قرعه کشي مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا عصر جمعه برگزار خواهد شد.

فينال پنجاه و هشتم ليگ قهرمانان اروپا 25 مي 2013 در ورزشگاه ويمبلي لندن برگزار خواهد شد .

 



آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال و رئال مادريد و آدرس esteghlal84.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 53
بازدید کل : 22300
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1


http://www.varzesh3.com/livescores.do